Fuck all ya!

jahapp då var de söndag igen, vart tar veckorna vägen? ;o
usch är rätt trött idag, massa festande i helgen :)  i fredes åkte jag hem till Matte där Uffe,Riki & Matte va, drack lite o så , sen gick vi bort till kemira typ för Linda hade fest där! :)  va där dock inte så länge sen stängde festen ;s men men promenerade bort till Matte igen. sen kolla vi bussen så tog vi 2 bussen hem o softa :)
Lördagen så drog jag,Linda & Natta hem till bobby på fest :) trevligttrevligt va det! dock däcka jag ngn timme där ;) hahaha. o när jag vakna hade Linda dragit hem :P hooooppsan!
& så klart fick jag inte tag i en jävel som kunde hämta mig på stattena, så vid 7 begav jag mig ner mot knutan för o ta tåget, men eftersom jag ej fick komma hem för pappa så va det inte särskilt lockande att det skulle bli liv om det -.-  .. Menmen jag hade tur ;) Ricky ringde mig precis innan jag tog bussen :P så dom fick mig att sätta mig i en taxi till högaborg som dom betalade xD Så blev det efterfest med Sarah,Ricky,Kim,Rihve,paddy & Mp ( eller Np,fick ej rätt på namnet eftersom jag verkligen inte fattar danska! )  haha stackars jävel, han försökte prata med mig hela tiden, men jag fattade inte ett skit xD bara nickade o log typ för det mesta xD
Men sjukt trevligt o kul va det iallafall :D! hihi

Sen eftersom jag ej fick komma hem så stannade jag kvar där hela dagen med Ricky,sarah drog hem o skulle kolla fotboll xD haha, så jag vilade o lite sånt bara :) och tog tåget hem nu vid halv 8, så har jag smygit mig in på mitt rum o undviker pappa xD hehe
Ska hoppa in i duschen nu & sen sätta på en film o softa :) upp tidigt imorgon ju!

Yes de va i stort sett hela min helg ;D hade megatrevligt båda dagarna :)
Godnatt! :)


Jag visste inte det fortfarande gällde eftersom det ej gjort något annars de senaste tiden,jag är inte perfekt & du gjorde lika mycket fel..kommer sakna det iallafall !  nothing to do. önskar dig det bästa! 
I LOVE YOU ENOUGH TO LET YOU GO! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0