härligt!

Vaknade tjugo i 6 imorse, helt megapigg. Så kunde inte ligga kvar i sängen ;p utan det blev ut på en morgonpromenad med Vicky :} haha. Känns himla bra att ha haft en helt lugnt helg!
Dock blev jag sugen på att dra på äventyr med Tessie igårkväll när hon tjata ;p men icke! Jag hade bestämt mig för en lugn helg och så blev det :) 
Va med Hampus & Ola hela kvällen istället :) dom kom & hämtade mig efter jag grillat o myst med pappa :) hade himla kul med att återberätta deras utekväll sen fredagen! hahahah
Sen skulle jag egetnligen åkt med dom hem o glo film när vi vatt överallt vi skulle osv xD men dock vågade jag inte ta chansen o va där en lördagkväll vid 11 tiden då alla andra fortf är vakna ;p kanske inte så lägligt! HEHE.
Så sen åkte jag bara hem, med massa godis o läsk o la mig i sängen o mös! :)

Fått gjort jättemycket idag eftersom jag vaknade så tidigt ;p tvättat en massa,varit hemma hos farmor&farfar o hjälpt pappa måla huset lite grann osv :) duktig jag är! Men nu är jag lite trött så nu förtjänar jag att få gå & lägga mig på soffan en stund innan vi ska hem till farmor o äta middag!

Sen ikväll blir det träning! (y) nice



Hur kan man göra så mot någon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0