ljuvligt!

wääh är på så sjukt gott humör idag :D
& ännu bättre är att det är fredag o jag är sjukt partysugen! :D så WTF händer ikväll ?!

inatt va de nog en "väckacindynatt" haha, min telefon gick varm, o hade problem nog med att somna -.- , sen blev man väckt, sen kämpa jag för o somna om igen, o preciiiis igen så är det ngn annan fjöre som väcker mig, så idag blev det inga föreläsningar trots allt :P jag var för trött i morse så sjukanmälde mig xD så idag va jag uppe i tid o sen åkte jag in till stan , solade-systemet-och lämna in mina papper :) så nu har jag fått gjort en del ändån idag. Pallar inte att jag alltid ska komma på allt i sista minuten xD
thats me i ett nötskal ;)

usch såg en jättesorglig film igår :|  brukar inte va så känslig men den va ändån så sorglig att jag nästan grät! ;o  Soraya M hette den :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen o fixa mig lite, sen iväg o äta hemma hos farmor :) sen blir det party!  något händer väl alltid ;D haha.



The good times, and the bad times- we've been through them all
you make me rise when i fall




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0