never let go

ojojoj, detta är andra helgen som jag bara tagit det lugnt! framsteg , framsteg :)
Okej dock är jag ju jävligt sjuk den här helgen så kanske därför? xD men ändån! jag saknar inte allt festandet faktiskt :) känns riktigt skönt nu!

men usch såhär sjuk som jag är nu har jag inte varit på fleeera år. Fyfan vad jag mår kattpiss.
Igår var ändån värst. Va hos doktorn fick medicin, så idag är jag ändån piggare och hostar inte riktigt lika mycket plus att jag fått sovit inatt :) känns som om det faktiskt går på rätt håll nu. & febern har sänkt sig lite :)
Om jag är frisk imorgon så kanske det blir en tur till Göteborg med hampus :) men återstår o se hur det blir med det ;p

Btw, kanske har skaffat mig ett jobb :) inte helt hundra ännu, men kanske sa dom :D jag hoppas jag hoppas! vill så gärna ha ett riktigt jobb nu! & detta verkade positivt så jag bara sitter o väntar spänt ! :P hihi

åh min lilla bebis är nog allvarligt sjuk :'(  ! usch hemskt..


Nej nu ska jag krypa ner under täcket igen och fortsätta kolla film o se till att bli frisk ;p

Puss!





Kommentarer
Postat av: sassi

GUMMSI! <3 har också bara tagit det lugnt hela helgen, och jag har aldrig mått bättre. så jävla najs :D vad är det för jobb? behöver också ett nu, har fått sparken :o aahah. loveyou!

2010-05-30 @ 15:48:28
URL: http://sarahcharlottevsnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0