ONT!

har så jävla ont i mina luftvägar eller vad det är, i bröstkorgen iaf. Varje andetag & minsta lilla rörelse gör ont :(
Kan knappt svälja iheller. Äe fyfan vad ont det gör!! jag hoppas det är bättre imorgon, spännande dag imorgon! kan ju inte vara såhär då :(  ÅH! alltid något.

- "efter regn kommer solsken"  YES, jag känner att detta kommer funka för mig nu. Det kommer bli bra. Jag ser framåt för en gångs skull. Jag gillar det!
Vad skulle jag göra utan min Lillasyster? she's my angel. <3

Idag har varit ännu en helvetes-dag, vissa dagar är sämre än andra. Men nu ikväll vände allt.

Nej nu ska jag bädda ner mig framför en film är helt slut i både kropp & huvud.


- a mans trash, is another mans tresure *



pusssssss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0