pain is temporary - pride is forever

Hejhopp :)

idag känns det att jag lever iallafall, träningsvärken jag har i min mage skojar man inte bort! -.-
Fyfan vad hårt det var igår, men gud vad härligt det var! :)
Älska tränaren! fast usch efter vi kört hårt pass i en halvtimme o Halva gruppen var halvt döda, så säger han "-så nu är UPPVÄRMINGEN SLUT"   trode jag skulle trilla av pinnen då eller ngt xD haha!
Fick gå en rond mot tränaren, och fifan vilken spark han fick in i magen på mig -.- trodde jag skulle dö eller något haha!  & träffade fel med mitt smalben så har fett ont o ett fett blåmärke idag ;(
Nej fy jag älskade det! riktigt hårt men riktigt skööönt! :)

Är ledig idag & imorgon ska jag bara in och lämna papper och såna grejer så är ledig imorgon med :) sen börjar jag antagligen praktiken på Onsdag eller torsdag :) vi får se.
Fastän jag är ledig vaknar jag ändån megatidigt på mornarna ;p riktigt skönt ändån :)

Ska snart klä på mig & käka lite , sen dra in till stan för o sola o lite så :)


oh vad jag stör mig på att det var denna veckan jag skulle påbörja på praktiken annars skulle jag fått åka med i lastbilen ;( skönt det hade varit o komma ifrån lite bara! :)

hittat en sjukt snygg klänning som jag hade tänkt ha på michelles student, hoppas den passar mig bara! yes ni hörde rätt  JAG i klänning, men jag ÄLSKADE den xD haha, men vi får se vi får se :)



- You blow my mind ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0