sjuk.

GAH! blir galen. Gått & blivit sjuk igen! håller på & hostar upp mina lungor känns det som :(  sällan jag ska ha hosta & sällan jag ska ha ont i luftvägarna. Tror inte allt står rätt till med mig -.- haha!
Blev antagligen inte bättre utav att jag tränade igår ändån , och sen cyklade en runda från vallåkra till råå på kvällen o frös röven av mig på vägen hem xD haha!
Men det var skönt annars och cykla :)

imorgon börjar min praktik :) kul att jag mår såhär då :/  blää. Men ska inte stanna hemma för de , nejnej xD haha
jobbar fredag & lördag :) så lär antagligen bli en lugn helg :)  Är ensam hela helgen också! passar huset :) härligt!
på söndag är jag ju ledig , så på Lördag får jag ju allt festa till det lite ;D höhö

Nej nu ska jag åka & handla med pappa :) ikväll blir det bara massa mys framför tvn, med massa godis o läsk :}

Pussss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0