Underbart!

känner mig så duktig idag! :D höhö
Gick upp tidigt och va på sånt städhumör! så började med att damma överallt i alla hyllor osv! sen sorterat o vikt o hängt en himla massa tvätt! vart kommer allt ifrån? ;o
Sen tog jag itu med disken också :) o nu golven, så nu sitter jag bara o väntar på att golven ska torka så jag kan hoppa in i duschen :)  Blir kanske väla med Sarah idag, vi får se hur det blir med det :)
Skulle behöva åka och fota mig så jag kan få mitt ID-kort ngn gång ;p hehe
och sen har jag en del diverse saker jag måste inhandla också :)

Palla att min träningsvärk nyss gått bort så är det träning ikväll igen :P haha!

Annars är det inte mycket mer som händer idag :) njuuuta av att solen är framme bara! wiho
Kanske bege mig hem till mamma & få mitt hår klippt :) är i stort behov av en klippning ;P
& så ska hon få rita upp min tatuering!  bah har hittat en tautering jag äääälskar , men dock har jag inte bestämt mig om jag kmr göra den ändån för vet ej om det kmr passa på mig xD
Annars har jag en jag ska göra iallafall :) hihi

Nej gå & slänga in en tvätt till kanske :)

Ha det Braa! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0