one day you'll see :)

Alla sa till mig men jag ville inte lyssna.
Allt dom sa till mig blev sant.
Jag ville tro det bästa..


"-Wtf har hänt med dig?"

Min lillasyster ställde den frågan till mig. Det var bättre förr, fastän då klagades de på det. Alltid fått höra jag är känslokall i hela mitt liv, utav allt & alla. Förr grät jag ALDRIG inför någon,inte ens på min bästa väns begravning fällde jag en tår.Minns Jonas ord lika tydligt som om det vore igår..menmen! Yes så illa var det.jag var hård som sten sa dom flesta.Tom min familj blev rädd när jag inte ens fällde en tår inför andra på caros begravning.Vilket gjorde mig ledsen och höra, men jag tacklade allt på ett helt annorlunda vis då. Än vad jag gör nu.. Linda säger att någonstans på vägen gick jag och skaffade mig känslor & ett samvete.
Förr älskade jag hämnd mer än något annat, brydde mig inte om någon eller något. Nu tänker jag på vilka jag sårar hela tiden.
Just nu önskar jag att jag var samma gamla vanliga Cindy som inte brydde sig om någon eller något.
Just nu önskar jag att jag kan stänga av som jag gjorde förr!
Vill inte bry mig så mycket.


Min dröm är att få ett jobb utomlands och bara dra härifrån! här finns absolut inte något eller någon som får mig vilja stanna.
En dag ska jag se till att förverkliga min dröm! jag har mina planer,jag har mina planer ;) HEHE


Aja för övrigt så är jag leeeedig fram till fredag :D skönt som fan! Nu ska jag krypa ner under mitt täcke och bara mååå! :}

Snart helg , me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0