21 år

idag fyller jag & min älskade caroline år :) nu är jag heeeela 21 år , och caro skulle ha blivit 20 :/ ♥
har inte gjort något särskilt idag, jobbat sen åkte jag till graven och tände ljus och så typ :)

Firade mig ordentligt i helgen :) i fredes blev det först kalas hemma. Sen drog jag & Linda till stan :) in på tapaz, sen kom uffe & david också dit. Sen gick vi till bara rock, sen drog vi hem o efterfesta hos uffe. På lördagen åkte jag hem och fixade mig , sen kom Kim och hämtade mig o skjutsade mig till Mia, så gjorde vi ve oss det sista, sen drog vi till Jennie & Alen på förfest :P mycket trevligt :) sen åkte vi till stan. sen drog jag & bobban hem till mig vid 3 tiden, haha men sen vid 6 - tiden kommer uffe & David o hämtar mig med taxi hemma hos mig xD så åkte vi hem till uffe, nog schysst jag är och lämnar lilla bobban hos mig? (a) , sen slockande jag typ DIRR vi satte på en film :P haha, sen låg vi bara och mös hela dagen :) tills hampe kom och hämtade oss. ♥

Jag börjar skolan på måndag gott folk, ojojoj ;) hahah. önska mig lycka till för det lär behövas xD

tack alla för alla gratulationer idag! :)



Kommentarer
Postat av: sassi

Var ska du börja skolan babe?

2010-11-09 @ 23:33:12
URL: http://youknowyouloveme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0