26/11-10

Hejhopp :)

fick pratat med baby igår efter många om & men ;p hahah, vilket strul. Men till sist fick vi rätt på det. Och kunde prata ett bra tag :) ser redan framemot nästa torsdag igen :) , efter vi pratat, skulle han gå & träna och jag skulle in och glo på Vampiries diarys såklart :D höhö. Sen gick jag och la mig INNAN 10 ;o haha WTF !?

idag blev det ingen skola.. Och idag är det FREDAG! ;D skönt. Men ska bara ta det lugnt denna helgen, får inte mina pengar förrän efter helgen precis, nog kul !? :/  annars skulle jag egentligen åkt hem till uffes mamma och ätit och druckit lite, sen dragit på 80-talsfesten, eller så skulle jag ha hängt med Bekkah till Malmö och dragit på rave.. Men är man fattig så är man! så blir inget av det..

Så ikväll ska jag , pappa & systeryster , julpynta lite & möblera om och lite sånt smått och gott :) myspysigt.
Ibland är det skönt med en lugn helg :)  ska antagligen hämta hit bebis, längesen jag hade henne nu, får passa på när jag är hemma! ♥ då blir det långrunda i snön!

jag har hittat en julklapp nu iallafall :P babys julklapp. Nu är det bara resten som jag ska klura ut också. + födelsedagspresent till pappa han fyller ju år om 2 veckor typ.

Ha en bra helg alla ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0