29/11-10

jag borde egentligen sätta mig och pluggaaaa... men hittar inte motivationen ikväll! blöh, så istället sitter jag med datorn i knäet och glor på CSI och tradar med Ulrika på msn , och skriver blogg? heja mig -.- haha!
idag har jag varit i skolan, haha. Vi skulle borsta tänderna på varnadra och mata varandra, många goda skratt vill jag lova. kind of creepy tyckte jag det kändes..
Men vi slutade tidigt , redan vid 11 så jag drog och solade efter medans jag ändå väntade på min buss :)
ska ta upp det där med solningen nu igen, behövs verkligen.. hehe

Imorgon är jag leeeedig! så imorgon förmiddag kommer Ulrika hit till mig (med bullar förhoppningsvis) ochså blir det frukost tillsammans, sen ska vi ut i snön och plumsa! :D blir långrunda med hundarna :) efter det hem och värma oss lite , sen dra till väla en sväng och kolla läget lite efter julklappar ( dvs om mina jevla pengar har kommit in då ) aja men iaf , mysigt värre! ♥

nej nu ska jag gå och blanda mig ett glas O´boy! mums.

see yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0