äventyr!

idag har jag varit på äventyr ;) tyvärr kan jag inte berätta vad jag har gjort just nu, heheheh! men iaf tack alla! :) ♥

innan dess var jag på polisstationen på förhör ( inget allvarligt eller vettigt ), sen passade jag även på att fixa nytt ID-kort xD blev lite strul med det dock, eftersom mitt pass va såpass gammalt som det va så dög de inte att jag visade det för att visa att JAG va JAG xD så sa dom ngn måste intyga att du är du, så en kompis skulle då intyga att jag va jag, haha men det dög inte att han gjorde det. Som tur va kom pappa dit snabbt o lätt från jobb så det blev fixat. får det om en vecka :)

va hos tandläkaren igår. Dom sa jag va tvungen och sluta dricka cola på ett tag nu , för mina tänders skull.
Som dom flesta vet , är jag BEROENDE utav coca-cola. Dricker MINST 1,5 liter cola om dagen. Kan bli irriterad om jag inte får cola osv.. så nu ska jag för mina tänders skull ha uppehåll har jag bestämt mig för! :(  önska mig lycka till! lär behövas.. puh

ikväll blir det mys till DH & fixa med tvätten , sen sova tidigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0