awesome!

det blev en riktigt lyckad kväll igår med babe :) drog först till bilesholm och förfesta hos tony , fredrik , och några andra jag inte kommer på namnet på ;p sen drog vi till helsingborg , drog till Lila helvetet först! galet. Sen tempel en liten stund :) sen drog vi till miatorp på efterfest. & nu gick jag hem till Ulrika, och sitter här lagom sleten medans hon städar.. haha! men det kan de väl vara värt efter en rolig kväll :)
Ska snart bege mig hemåt, vet inte om det blir äventyr med Tessie ikväll igen det är ju trots allt Fredag , eller om det bara blir en myskväll idag. återstår och se :)

pallar inte att poliserna stoppade oss & värsta visiterade oss ordentligt osv ;o skitjobbiga. Men efter sådär en timme fick vi åka xD idioter

u har jag & ulrika , hunnit med Maxi, systemet , försäkringskassan och massa sånt :) tack för hjälpen med att vara taxi ;D haha. Mådde sådär va, men var tvungen och fixa allting xD <3

Nej nu ska jag lägga mig här på soffan och bara vila en liten stund :) äckligt trött. haha
sen får jag hoppas pappa hämtar mig xD

puss på er!

vi ♥


Kommentarer
Postat av: ulrik

tack själv snutt! :) miss u <3

2010-11-13 @ 01:10:00
URL: http://humla-n.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0