baby!

Åhhhh! mitt hjärta ringde nyss :D blev så glad , saknar dig så mycket! oh nu käns det som vi bara babbla om massa onödigt :P längtar redan tills nästa gång du ringer! ♥

från det ena till det andra så hade jag 25 minuters lektion idag, känns okej? -.- baha! onödigt. Sen gick jag och rebekah till hennes mammas jobb och sen gick jag och mötte upp Linda så drog vi till väla, sen hämta pappa oss så åkte vi och köpte en dator till mig :D wuhoo! sitter och pillar med den nu.
Var ju verkligen i behov av en ny dator. speciellt nu när jag ska plugga.

Nu är jag mega-glad, har varit en super bra dag! och nu blir det ännu bättre med lite vampiries diarys :D hahah! love it! damon är min stora kärlek ;D ( förlåt uffe du får komma på god andra plats ;D ) hahah skoja du är finast baby & jag älskar dig över allt annat :) ♥


Kommentarer
Postat av: sassi

aaah! jag dööör så snygg han är! (inte uffe, DAMON!) HAHAH <3

2010-11-18 @ 21:15:20
URL: http://youknowyouloveme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0