Duktig!

yes I am! ;D

Hade skriftligt och muntligt prov i fredags, fick meddelande från min lärare idag att jag var MYCKET DUKTIG! wuhoo..
och idag är jag ledig , men har hunnit klart ett arbete och skickat in! ojojoj inte illa cindy , jag kan om jag vill ;D höhö. Hunnit med och tvättat och städat också idag :) jag är så duktig så.

nu väntar jag på att pappa ska komma hem, så ska vi åka och hämta mitt nya ID-kort och handla och lite så bara. Sen ska jag inte göra mycket mer idag! mysa framför DH ikväll ;D hihi.
Ska ringa CSN och snabba på dom också :) dom e ju inte alltför snabba om jag får säga det själv ;o
snart torsdag! jag längtar :*  först tänkte jag "en månad det går snabbt, inte så lång tid"  Men NU, omg, jag saknar -.- hahah.. det känns som en evighet! dock bara 2 veckor kvar och ngn dag men iaf. Det känns som det kommer gå hur långsamt som helst! :/

haha jajaj nog tradat på mig. Ska vika min tvätt och hoppa in i duschen! btw någon som är sugen på att följa med mig på 80-tals festen på fredag ?! ;D;D;D hahah

Bye!


Kommentarer
Postat av: sassi

80talsfest? skärpning cindy! HAHA <3

2010-11-24 @ 15:55:14
URL: http://youknowyouloveme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0