I live for the weekend!

är det bara jag som sitter en Måndag och redan längtar tills det är helg ?! -.- well det gör jag iallafall :) ledig heeeela nästa helg så kan ju inte bli bättre? :)

nu är allt klart med skolan , nu väntar jag bara på vilken dag det blir, om det blir nu i november eller om det blir i januari :) jag hoppas på november faktiskt ;p fast egentligen spelar det väl ingen roll , haha.
Efter jag var och fixade det, så åkte jag hem och väntade på pappa. Sen var vi och åt på resaturang :) myspys. Sen åkte vi till farmor & farfar , farfar hade fått ny mobil så jag skulle hjälpa han. haha! xD

1 november redan, usch vad tiden går snabbt. om 7 dagar fyller jag 21. Jag älskar födelsedagar :) brukar få höra jag är barnslig. men vad bryr jag mig om det? det är mysigt att fylla år :) haha. Kmr nog aldrig växa ifrån att älska födelsedagar ;p heheheh! dock var det roligare förr att fylla år. Då hade jag Caro att dela mina födelsedagar med.. hennes födelsedag var också 8 november. Det var så mysigt. Vi spenderade alltid våra födelsedagar tillsammans. Först tårta hos henne, sen tårta hos mig ;P hahaha. ♥

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0