lägenhet

fick en lägenhet i förrgår, SKITFIN, en tvåa på slottshöjden. Men igår bestämde jag mig för att tacka nej. Pga att jag vill bo kvar hemma tills efter nyår iallafall, går mycket pengar nu ju under jul/nyår med mina planer ;)  höhö och dom ville jag skulle flytta in 1/12 .. lite synd. och lite ångest har jag! men vafan, ibland får man prioritera! så det är bara och leta vidare :) blöh.. är det ngn som vet ngn eller känenr ngn som ska flytta så säg gärna till :)

Nu ska jag hoppa i kläder , sen dra mig till skolan! har datakurs -.- känns lönt? men behöver poängen ;) och det är ju inte allt för jobbigt med lite data ;p haha!
skönt är det att ha Rebekah i klassen så man känner ngn :) annars hade det varit drygt!

alltså lägg ner?
haha

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0