Lalala :)

igår blev det som så att jag & Linda slösade pengar som vanligt :P hahaha. köpte ett par skor eller två egentligen , men när jag kom hem bestämde jag mig för att lämna tillbaka dom ena xD typiskt mig! sen blev det en ny väska och en kalender så jag kan hålla reda på mig själv typ! HAHA.
efter det åkte jag bara hem och lämnade allting & åt lite, sen åkte jag hem till uffe , där han & david satt och drack (: jag kollade greys där :) sen deckade jag haha! hann se halva av den andra filmen dom startade xD sen fick uffe bära mig till sängen (y) service! hahahah..

har varit med uffe hela dagen idag, sen kom pappa och hämtade mig ikväll & så släppte vi av uffe hos anna :) nu sitter jag och glor VD och myser med massa gotttt! :)

imorgon blir det kalas för mig :D wiho! efter det blir det utgång med Linda & Mallan :) kanske även blir en tura med Rocky & sturk före utgång :) återstår och se vad klockan blir ;p hehehe.

Och lördag är det fest hos Alen & Jennie först :) sen utgång då med tillsammans med Mizon! :) ♥

Så ser framemot denna helgen som faen :) hihi. så himla skönt & vara ledig dessutom :)

puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0