Lördagsmorgon!

skönt var det att vakna kl 8 imorse och må helt bra! ;D så hoppas ni mår förjäääävligt alla som festa igår och hade kul ;) hihi. Själv var jag bara med Niklas och Emil en runda , sen åkte jag hem och sov! mådde knas..trodde jag skulle bli sjuk, men nu mår jag bra igen ;D Sitter och väntar på att pappa ska komma med nybakta bullar :D mums! sen ska vi ner till farmor och farfar en runda. Pappa ska byta däck och lite så. Nu är det vinter , snön ligger så fint här! ( just nu iallafall ) får väl se hur länge den gör de ;p

ikväll blir det utgång :) vet dock inte vart vi ska förfesta ännu, men det löser sig alltid! haha
hon är ju faktiskt bara 10 på morgonen nu xD

vi hörs mer sen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0