Prov

hade mitt första prov idag :) gick sådär? hade ej läst.. Har fortf ej skaffat bok ;o men det lär bli G iallafall.. men ett VG hade ju inte varit helt fel -.- menmen! det kommer fler. efter det slutade jag :)

Som det snöar just nu :D stooora fina vita flingor, me love it! hahah, tyvärr lär de ju ej bli särskilt långvarigt men ändå :) så mysigt.
ikväll , vet jag inte ännu vad som händer. Kanske blir några öl med Niklas och company.. Eller så ska jag bara ta det lugnt, för imorgon blir det utgång antagligen ;P
Pratade med Sarah igen igår, vi bestämde att ses en dag. & sluta vara tjuriga på varandra :P haha! :*

ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: sassi

vi är så onödiga! buhu. hör av dig sen <3

2010-11-19 @ 17:00:21
URL: http://youknowyouloveme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0