torsdag!

fyfan vad jag mår.. Har inte ens kunnat resa mig idag! har nog aldrig varit såhär bakis på jag vet inte va ;o öhh..
har iaf legat i sängen tills nu, men sen ringde baby och väckte mig :D oh vad glad jag är att jag vaknade utav mobilen fastän den var på ljudlös! dock bröts vårt samtal när tiden var slut :'/ , bara för han får ringa till mobil ju.. Men så bestämde vi att på Torsdag kunde han ringa igen och då skulle jag vara hemma hos mamma, så kunde han ringa till vårt hemnummer då kan vi prata hur länge som helst :D så längtar ihjäl mig ♥ jag älskar dig så så så mycket.

Nej nu ska jag ta de här bakis-arslet och gå o koka lite makaroner.. Finns väl inget bättre när man är bakull än mjölk & makaroner med ketchup !?

kvällen igår var kul ;p började med att hampe & robin kom hit :) så tog vi några öl här medans dom blev tokiga på mig när jag gjorde ve mig. Sen kom Uffes mammas och hämtade oss, så åkte vi till Putte och satt där och förfesta innan Danny kom och körde oss till krogen. Ja och seeeeen gick det väl bara utför? haha.. och det känns idag vill jag lova!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0