18 oktober.

himmel och pannkaka vad trött jag är! och cpont i fötterna har jag. Behöver bättre skor när jag jobbar..
jaha då var det måndag igen, det går så snabbt ;p hinner inte med. iallafall min helg var helt okej :) i fredags tog jag det lugnt, va först bara hemma med malin & linda, sen körde fitim & Luta oss till landskrona. vilken bilresa säger jag bara -.-  men jag lever! hahah sen åkte jag hemåt trodde jag skulle få sova gott , aja ändrade planer blev sängen vid 05.00 sen upp 06.20 (y) skulle jobba, lyckat!  haha men det gick bra :) sen lördagkväll blev det stan! massa farande hit o dit dock men annars helt okej :)
nu jobbar jag varje dag fram till onsdag 7-15 , sen är jag långledig bara för jag har jobbat varje dag hitintills ;p ledig från onskväll - Mån lr tisdag :) asgott.

nu blir det snart mat, sen blir det mys framför tvn med massa gott ikväll :) yes jag är godisberoende men WTF :/  ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0