Aldrig!

im doin'things that i normally wont do
the old me's gone i feel brand new
and if u dont like it then fuck u.


igår blev det massa rännande ute i regnet -.- SUCK! var plaskblöt. iallafall, sen upp till elineberg bort till uffe. Hämtade mitt pass, orkade inte bära runder på mina grejer så dom fick stanna där ;p tar dom idag istället. Sen bort till bussen igen, som tur va kom den rätt snabbt. Sen bar det av neråt stan och mötte upp Mia och Andre på catflash. Så stal jag mia från andre så gick vi på våra ärenden istället ;) höhö. Plaskblöta och med stelfrösna tår efter långt om länge så tog vi skydd inne på söderpunkten, ( ooooh har hittat ett par skor jag måste ha! ) graow! får nog ta och inhandlas innan helgens bravader ;) hihi :*

iallafall, några timmar senare drog vi till maria park då då , fick låna ett par varma goa strumpor till mina stelfrösna tår! fifan.. pissväder! hahah
vid 10-tiden drog jag ner till stan igen :) som väl va hade det slutat regna iallafall xD mötte upp Besart där som höll mig sällskap for a while! tjatade hål ihuvet på mig att hänga med ut, men nejfan ingen utgång för mig igår! xD
det räcker det räcker!

och så blev det torsdag, ledig idag. skönt som faen! snart helg det gillar vi !  jag ska snart hoppa in i duschen och bli färdig :) ska bara hitta orken haha..

har en massa att hinna med idag innan ikväll. det är i såna här tillfällen jag önskar jag hade körkort! :P aja, det kommer :)

nu ska jag slänga mig i duschen! och äta lite sen ut i detta pissvädret och ta bussen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0