blää

det borde verkligen vara förbjudet att känna såhär. Mår riktigt illa, och kan inte sova. få det att försvinna :(

imorgon blir det upp tidigt och cykla hem. sen blir det jobb 14-21.

och ja just btw. trots att jag mådde så illa så det fanns inte, så pallra jag mig bort på mitt studiebesök idag på victum. Blir antagligen att jag söker in & börjar plugga får se :) men det lutar åt det. Måste ta tag i allting lite nu. och det är en bra början! heja mig.

usch jag bara fryser, sitter här med hur många tröjor som helst. & fryser så jag skakar ändån.. ska krypa ner nu och hoppas på att jag kan somna.. HATAR VERKLIGEN DET HÄR!!

& till råga på allting, när man ordnat upp allting och såg framåt och hade framtidsplaner , så kommer det såklart alltid ett bakslag som sätter en på ruta 1 igen.

just precis NU hade jag behövt din famn som mest som tröst ♥

Men får nöja mig med att kramas med Linda inatt. haha men oh vad skulle jag gjort utan min fina fina lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0