i belive in karma, what u give is what u get.

det börjar tråka ut mig också det här. Jag ger snart upp..

aja iallafall, så igår jobbade jag till halv 2 , sen in till stan direkt och byta skor. Sen hann jag inte mer än hem sen körde min kusin mig till uffe :)  så va vi bara hemma hos han. Käka pizza och lite så bara , tog det bara lugnt. idag vaknade vi tiiidigt, på min lediga dag -.- suck haha. Gjorde inte så mycket , sen kom riki,david och silvio på eftermiddagen. Sen hämtade min pappa mig :) ikväll vet jag inte vad som händer.. funderar på att bara ta det lugnt, är inte särskilt festsugen. Men man vet aldrig, lär säkert bli uttråkad snart så blir det väl bli några öl iallafall xD haha. Ska jobba imorgon dock. på morgonen så det är lite jobbigt.. börjar 7 ;b men imorgon får de bli fest iallafall :) höhö!
oooh sitter och väntar på att vampiries diarys ska börja. reprisen, för missade det igår :/ men lucky me det går i repris :D sen blir det en runda till Landskrona iallafall , lite gott måste jag ha om jag ska va hemma! :)

Ska glo VD nu :) ha så kul ikväll suckers!

love is what I'm looking for
If you wanna keep me, baby gotta love me more
All that talkin', boy, you better walk it
I'm not easy, yeah, you gotta work for it
I'm the real thing, and baby gotta please me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0