nog lönt?

sur jag är och trött för den delen! mår som man förtjänar kanske det heter? Nejdå det blev ganska lugnt igår ändå :) skulle ju upp tidigt, för och lämna in ansökan till skolan idag. Yeah kul, pallra mig upp kl 9 tog tåget 10, fick åka hem med bussen 11 för dom som skulle ha den inte hade öppet idag, dom va iväg på ngt. fifan vad surt. hade kunnat ligga kvar i sängen dessa timmarna istället! så nu kallar soffan, ska vila ett tag till :) så jag är i form ikväll igen :) hihi

kvällen igår var riktigt trevlig! blev en hyfsat lugn utgång med trevligt sällskap :) va på bakom och tempel en liten runda. Dock tog jag taxi hem vid halv 3 eller något behövde min säng då ;D hahah nej men det var ju bara torsdag. och klen som jag är och knappt orkar flera dagar i rad längre , tyckte jag att jag skulle spara mig till idag istället :) wohoo!

ikväll blir det lite hemmafest, dock lite ändrade planer på vart den blir av så återkommer med mer info senare xD hahah, får se om det blir vi drar ut eller inte, helst inte tycker jag, det börjar bli tröttsamt att dra ut i helsingborg. tror jag ska börja vidga mina vyer till att dra ut på krogen i malmö ngn helg, har ju varit en del påtryckningar på det xD vi får se - vi får se :)

får se om jag hinner inom stan sen och köpa mina skooor, love them! men ska iaf vila nu. det är viktigast hahaha.
Godnatt.

it's hard to wait around for something you know might never happen, but it's harder to give up when you know it's everything you want.

MMMmmm om 10 dagar fyller jag år! shit så snabbt tiden går alltså :O


Får bli en gammal bild på mig & hampus som jag hittade när jag rensa datorn på bilder :) träffade faktiskt han ett par minuter häromdagen. Längesen nu :) Såg först inte det var han som kom, han kom på motorcykel ju :o Fin var den iallafall :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0