onödigt ont.

Vad är det för slags personer som kallar sig vänner, men som försvinner en efter en? Jag är så trött på allas bullshit hit och dit. Jag är trött på att tro det bästa om alla hela tiden. Jag måste sluta vara så naiv! ingenting är äkta. har många ytliga vänner, men har svårare för att släppa in ngn närma. För alla personer jag låtit komma inpå mig har svikit eller försvunnit. Jag är för godtrogen, det spelar ingen roll hur många gånger en person kan ljuga för mig, så väljer jag ändå att alltid lita på dom igen! varför är jag så dum?! varför låter jag mig bli lurad.

och personer som ändrar sig beroende vem dom är med. hur sjukt är inte det? orkar inte.
& folk som ska vara så häftiga inför sina vänner och spela så kalla och coola? bara patetiskt.
Personer som inte står för sin åsikt inför sina vänner utan bara lyssnar på andra? hur orkar ni?

Jag trodde jag funnit något äkta. en äkta vänskap. inte sån ytlig som allt annat är nuförtiden.
så fel jag hade , ni alla kan hoppa och skita.

Jag är hellre ensam än med folk som kallar sig vänner men som ljuger och sviker mig.

Det har varit så bra tills nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0