praktik

börjar jobba nu kl 14.00 :)  vet inte hur länge det blir idag eftersom det är första dagen. Annars har jag fått ett provisoriskt schema nu en vecka. Sen får jag schema i nästa vecka igen :) i 8 veckor ska jag vara där och praktisera.. får väl se hur det går om det är ngt som passar mig ;p hehe
det är skönt att det ligger så nära iallafall ;P haha. enkelt och bekvämt.

alltså ooh, jag ligger en dag före hela tiden. igår trodde jag det var onsdag hela dagen! och idag tror jag det är torsdag. skitjobbigt när jag kommer på att det bara va tisdag och idag är det bara onsdag! jag vill ha torsdag, haha.
nej nu ska jag slänga in en tvätt och äta lite frukost :)
hörs ikväll.

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0