She loves the night scene, bar queen, living for the fun!

usch, varit hos vetrinären igen med bebis :'/ .. Hon har fått en stor knuta där hon blev opererad för några månader sen. Dom vet inte vad det är om det är juverinflammation eller om det är bröstcancer som brutit ut igen. Vi får vara beredd på det värsta :'/  ..Hon fick iallafall medicin som skulle ta bort inflamtionen osv, så skulle hon in på torsdag igen o kolla hur det blivit. Så usch jag hoppas verkligen att hon blir bra. Det är hemskt att se henne ha så ont! mitt lilla hjärta. ♥

Helgen som var så blev det festande i fredags. Drog hem till sarah först o fixade oss tillsammans, sen kom även Viktor dit. sjukt kul att se det huet igen! xD vi tre satt o babbla om allt mellan himmel o jord , sen vid 8 tiden drog vi till dalhem , mötte upp Gabbi och drog hem till Ivan & förfesta. Sen drog vi till Magnus (?) ja så hette han kanske xD hahah! riktigt nice kväll iallafall :) Efter det drog jag till Ga och träffa Uffe & Riki, så drog vi hem till uffe.

Lördagen blev lugn för min del, jag drack inte xD Uffe och Riki gjorde däremot sen kom även Möller, och Robin. Sen även Kelly och Chloe en runda. Dock somnade jag rätt tidigt ;P

Och söndagen blev det bara massa mys & filmtittande :)

min fina bebis ♥ kolla knutan som hänger bakom frambenet typ :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0