söndag :)

Hej! sitter hemma hos hjärtat i min ensamhet nu, vaknade typ 8 imorse för han skulle upp och jobba sen kunde jag inte somna om ;p dock kom han inte upp förrän två timmar senare typ xD haha bättre sent än aldrig kanske ?! Legat och kollat film och nu börjar rastlösheten att infinna sig :/ ska städa undan här på rummet tänkte jag :) gå & slänga i mig ngt o äta också kanske haha. Sen drar jag nog hem en runda kanske ska jobba lite jag också ;p
skönt är det att inte vara bakfull idag :)
igår satt vi bara här och drack lite sen ner i stan. Sen tog jag & älskling bussen hem vid 1 tiden tror jag. Rätt lugnt. & i fredags blev det utgång med sarah :) senare mötte vi upp dom andra nissarna :)
så helgen har varit helt okej ;P synd dom är över så snabbt. haha
idag vet jag inte vad som händer. Är sugen på att bara sega med massa gott , chips godis & läsk o film , mmmm låter finfint! haha. Drar nog och solar en runda också, evigheter sen nu! -.-
och från det ena till det andra, så nu ngn dag i veckan som kommer tror jag. Så börjar jag praktisera på Borgvalla, ålderdomshemmet i vallåkra ;p alltid något :) fick höra det fanns goda möjligheter såfall sen till timanställning efter min praktik tagit slut. Så det är ju bra iaf :) dock får jag se om jag klarar av det. Har alltid sagt att ALDRIG jag skulle börja arbeta på ålderdomshem, men men. man vänjer sig förhoppningsvis? ;p
aja det är en bra början iallafall :) jag har mina planer jag har mina planer! :D

Nej nu ska jag äta frukost & städa undan här.
PUSS PÅ ER.

happy happy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0