!

I'm blind to you fucking haters,

Can't touch me rumor creators!

så skönt jobbar imorgon med 7-15 , sen är jag ledig till måndag! :)
ska bli fruktansvärt skönt :) trivs väldigt bra, men det har blivit många dagar i rad nu. är helt slut ;p och nästa vecka blir en lika jobbig vecka. men nog tradat om jobb xD haha.
idag har de blivit massa mys hos farmor o farfar med god mat osv :) ♥  & nu väntar ännu mer mys med en snorig systeryster xD haha. hon är så söt när hon stoppar upp papper i näsan för att det inte ska rinna ;P hahahah! man kan inget annat än älska henne! :) blir till att glo DH ikv. Fixa lite med tvätten och sen sova tidigt :) brukar låta så, men ändå somnar jag inte förrän sent -.-
Har köpt vinterjacka nu, är ju svin kallt på mornarna när jag cyklar till jobb, brrr! får den om några dagar iallafall :) melike.
ehm och så var de det här att jag undrar hur man får upp en länk här i bloggen? :P haha need some help xD

Hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0