..

Försök inte vara perfekt för någon. Vänta på den som älskar dina fel!


usch vad trött jag blir. Har fått en ny mobil, och jag förstår mig inte på den. Och jag kan absolut inte skriva på den! hahaha, hatar touch... Sitter och pillar med den nu, men gav upp! har inte tillräckligt med tålamod för sånt xD fick den i födelsedagspresent av mamma & pappa :) ♥
Så de närmsta nu kan det hända ni får konstiga sms med felstavade ord -.- haha!

Nu ska jag snart krypa ner under mitt goa täcke och sova! det förtjänar jag efter den här dagen.. haha har varit lagom sleten hela kvällen på jobb ;P
imorgon blir det nog inte jobb eller kanske drar dit ett par timmar, får se. Ska till Lärcentrum och fixa med det sista inför skolan :)

Bebis fick bli tvättad igår , alltid lika kul. Slutar alltid med att hon sitter på golvet och att jag står i duschen och är lika blöt som hon , och luktar lika mycket blöt hund xD men fiiiin blev hon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0