12 september..

söndag! sitter & väntar på att mammi ska komma hem och förhoppningsvis har hon med sig en cola! är verkligen i behov av en iskall burk-cola just nu :)
i fredags blev det som sagt att jag åkte till Sarah vid 8 tiden :) drack o försökte bestämma oss vart vi skulle ta vägen ;b hade tre olika alternatív där alla tjatade xD haha what to do , what to do ?! Men iallafall vi struntade i simon & åkte istället hem till Möller, där riki & uffe & david satt, anna & tim kom även också sen, va där väl en timme som högst :b sen drog jag & sarah till miatorp hem till Tom , där Kim , silvio & ngn annan också va :) Men blev inte särskilt långvarigt där iheller xD haha! Sen blev det stan :) mötte Tessie & angelica där också :) skulle egetnligen mött upp carro också , men blev nog aldrig så :b haha. hade väldigt trevligt , tills slutet menmen shit happens. Ulrika kom & hämtade sen :) tack :*
Lördagen
blev det bara myskväll! rätt skönt det med :)
skönt & vakna och må bra en söndag iallafall :b haha,

4 år sen idag jag förlorade min allra bästa vän. Jag kommer aldrig glömma dig caro. Du är & förblir alltid den Bästa Vän jag nånsin haft. Du fattas mig enormt mycket. I love you til the day I die ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0