20 september..

varför går jag och väntar på förändring? varför har jag inte gett upp fastän jag inte orkar det mer? Är det något jag har dåligt med så är det tålamod.. & jag börjar känna av det nu :/ usch fy & blää.. VAFAN ÄR DET HÄR? vad liknar det här?

igår kom Mathias hit en runda och pratade lite :) det va längesen, så det var skoj! Nu sitter jag och väntar på att Niklas ska komma :) skulle klippa han lite.
Alltså delar ju rum med min lillasyster.. & hon sitter också borta i sängen på sin dator o nördar nu.. o herregud man blir helt hjärntvättad, vad lyssnar hon på ?! -.-  haha..
Nej nu ska jag gå & äta kanelbullar - mums :} 

pusss!

jag vill resa! bah jag tänker banne mig slå slag i saken nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0