5 september

Söndag!

buhu har haft min sista dag i stallet i fredags :( ganska sorgligt faktiskt! kommer sakna alla..
aja , börjar på föreläsningar imorgon direkt , sen ut i butik ngnstans -.-  hellre varit i stallet men men!
i fredags blev det fest hos niklas, sen en fest i landskrona, sen utgång! hade riktigt trevligt :D höhö. Lördagen , hade jag huvudvärk xD , men mot kvällen kom det folk hit o skulle dricka lite :) blev sängen rätt tidigt ändån! :) just nu önskar jag att jag hade ett tv-spel eller ljud på min dator så jag kunnat nörda mig lite 8-) , duktigt uttråkad men ändå lagom slö till att inte orka hitta på något :P huhu.
ähh jag har inget vettigt & skriva som vanligt xD

ni är så patetiska xD

Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0