Alexander Åke Walldow Sondén.

idag är det 3 hela år sen du försvann :( saknaden är fortfarande lika stor. åh snutte.. det är fan inte rättvist någonstans!


yeye.. ont i hela kroppen har jag! en helkroppsmassage hade inte varit helt fel! -.-  haha. sovit på antagligen den sämsta sängen EVER ett par dagar nu xD haha. ikväll blir det bara lugnt & sova hemma i min egna säng! packa lite till pappa som åker imrg-bitti :) sen tvätta lite om jag orkar..& cykla bort till kyrkan & tända ljus..
Egentligen skulle jag åkt till Niklas o hjälpt dom bygga ;D men dom får klara sig utan min expert-hjälp ;) huhu.
Nej nu ska jag slänga mig i sängen en stund.

YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE, UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0