blää..

skulle försöka sova.. Men har så sjukt ont i magen och svanken.. jävla mensvärk!! det suger kuk att jag alltid får så ont dom dagarna.. Så här blir inget sovande :(  så sitter här o nördar istället.. suck!
det är hemskt..
tur jag har sovmorgon imorgon iallafall :) det blev inget att niklas kom idag. Vi skulle leka imorgon istället. för jag tyckte det blev försent + jag hade så ont. heheh :/
imorgon är det ny dag & nya tag!  har försummat så många den här tiden och levt i min egna lilla bubbla konstigt nog.. jag är ledsen för det. haft huvet uppe bland rosa moln eller ngt ;) HAHAHA. kom på mig själv med det idag , suttit o varit väldigt tänksam idag ;b haha!
såna dagar finns det också xD
Nej nu ska jag gå & krama min vattenflaska med skåll-hett vatten i , och krypa ner under täcket jag har fått nog för idag :b

Godnatt!

Skratta så mycket du kan och älska som du aldrig har blivit sårad, för varje sextionde sekund du spenderar upprörd är en minut av glädje som du aldrig kommer få tillbaka. Skratta när du kan, förlåt när du borde och släpp taget om det du inte kan förändra. Kyss passionerat, spela hårt, förlåt snabbt, ta chanser, ge allt och ha ingen ånger.
Livet är för kort för att vara någonting annat än lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0