Fredag! :)

Denna veckan har varit hemsk :(.. Så jag är glad det är fredag iallafall :)  igår var också ännu en skit-kväll, men som tur är så kom Oscar & Danny och hämtade upp mig. Sen blev det in till landskrona en runda , träffade Råttan osv också :) Dom fixade till mitt usla humör! :) sen kollade vi film i bilen som dom hade hyrt haha. Kick-ass blev det ;b en komedi så blev jag lite gladare :) haha. sen blev jag åk-sjuk så blev hemkörd inatt.
Varit hemma hela dagen idag , skönt.
Ska hoppa in i duschen nu snart , sen hem till Sarah :) käka och dricka lite där ikväll , sen vet jag inte vart vi hamnar ännu ;p sarah hade väl några planer :)  vi får se , vi får se!

Hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0