Go'kväll ;D

haha..

Mysdag :) Ulrika kom hem till mig & vi gick en lång promenad med Bebis :) det var kallt men mysigt :b blev varmare när man rört sig ett tag. höhö. Sen åkte vi in till Landskrona & käkade och lite sånt. Sen mot asmundtorp & gick med Ebba & Ebbe , hennes små pajjas-hundar xD haha. Sen drog vi till miatorp , ska spendera natten här :) så nu sitter vi med varsin laptop i knät i varsin hörna av soffan & nördar.. Nu ska jag nörda mig ännu mer , jag ska spela sims 3 & hon ska spela wow höhöh!  nörd-varning på oss ikväll! mohah
Tog med oss lilla Ebba hit , hon ska mysa med mig inatt! lalala..


see ya!

The bitchy talk , the jealous stare. the funniest part : you think I care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0