Hejhopp :)

Sitter och filosoferar med Ulrika under min lunch nu ;P hehehe. Hon har gjort klart mina uppgifter ;D hihi. Ska snart bege mig tillbaka till min handläggare på möte bara lite snabbt och lämna grejorna och babbla lite. Sen slutar jag, så blir det att åka hem och sen har jag inte en aning ännu vad jag ska göra ikväll..
vi får väl la se.

Igår blev trots allt en lyckad kväll , trots alla tråkigheter först. suck,
Men iallafall , Niklas och Emil hämtade mig hemma , sen åkte vi till bårslöv träffa någon nisse där. Sen åkte vi in till stan ( landskrona ) och mötte upp Henke, Korndal, Jocke, Sebbe & Oscar :) Spendera kvällen i stan med dom fjörarna , hade sjukt kul ändå. Dom är så störda så det finns inte! hahah.
Sen blev jag hemkörd inatt någon gång, somnade inte innan 4 iallafall, sen upp vid 7 - yeeey! :/ haha , men kom upp iallafall :)

Nej nu ska jag stänga ner här och göra mig i ordning inför mötet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0