Helgen :)

i fredags hände inte alltför mycket. Va hemma bara , sen kom uffe på kvällen, så glodde vi film tills vi somnade :) sen väckte jag han morgonen efter för jag skulle iväg till väla med Mamma , hon fyllde år , så hade Niklas & Linda och jag planerat en massa :) så jag skulle hålla henne borta hela dagen , så vi gick på väla o slösa pengar xD haha. fick iallafall en jacka och en halsduk typ :)  medans vi gjorde det så fixade niklas och linda överrasknings middag osv där hemma :) så fint o mysigt så. Efter det blev det bowling . och jag blev tvåa! hehehe. sen drog jag & Linda ner i stan. in på Crom eftersom de e enda stället min syster kmr in på, o mötte Rocky där :) så vi tre satt o dividera en massa bara o tog de lugnt med varsin öl,sen kom även jokkinen med flera och sen uffe också :) sen tog vi taxi hem till uffe o sov ;b

Sov bort hela söndagen, sen åkte vi hem till mig på kvällen & köpte massa godis o chips o läsk o kollade film :) sen somnade jag visst? nog trevligt sällskap jag är! haha. Eller försökte för där va ju ngn som inte va trött så han väckte mig varje gång o inte på snällt vis ;o som sagt hämnden är ljuv tills ngn gång han är trött ;) PUSSSSS!

idag är en mindre rolig dag.. :( blää..vill bara härifrån.. så snabbt som möjligt helst. åt helvete med allt.. :/

Nej nu ska jag krypa ner , upp tidigt imorgon.. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0