if you love me - prove it

idag har det varit full rulle.. :) hur jag hunnit med allting , det undrar jag själv. Men nu när jag kom hem och satt mig kände jag hur all luft gick ur mig typ, helt slutkörd och hade helst av allt velat krypa ner under täcket och sova! men nej har tvätt igång så måste vänta på den först. har färgat håret rött igen också idag, sitter och väntar på att håret ska torka så jag kan se resultatet :) hoppas på det bästa ;p hahah. Hann även med väla en sväng idag, köpte en skjorta och hårinpacking och lite annat smått o gott :)
imorgon är det fredag :) det gillas! den ska jag spendera tillsammans med Sarah :) det blir fest såklart ! sarah har låtit mig gå och vänta på planerna hela veckan -.- , men idag fick jag faktiskt ur dom från henne ;) höhö

Nej nu kallar tvätten! Ha en bra helg allesammans :)

& tack för den här dagen/kvällen med trevligt sällskap ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0