Planer :)

yes nu har jag stora planer på gång! :) det känns riktigt bra. jag kan om jag vill!

och måste bara säga att jag älskar min pappa! han är bäst. inte konstigt att jag är pappas flicka :) hihi. Är ju utslängd hemifrån, men legat inlåst på mitt rum ändån när jag varit hemma och bara rört mig i resten av huset dom gånger det inte varit någon hemma. Pappa kunde inte hålla sig längre utan öppnade min dörr och kom in med mat han hade köpt, räksallad med räkor & kräftstjärtar! mums. och det bästa är att vi bara kan börja prata som vanligt igen precis som ingenting har hänt.  det tycker jag är sjukt skönt iallafall. Eftersom jag inte är en person som tycker om att prata om ut om saker. Men dock är jag fortfaradne utslängd, men inte lika bråttom. Utan slipper vandrarhemmet i bjuv som min soctant försökte sätta mig på ;p så nu letar jag lägenhet men är kvar hemma eller hos farmor tills vidare :) skönt.. Det fungerar inte att jag bor hemma längre , vi går varandra på nerverna. Sen jag flyttade ifrån mamma har jag & mamma blivit riktigt bra kompisar och har en mega bra relation. Vi kan helt enkelt inte bo ihop bara. Likadant med pappa nu. Så en lägenhet står högst på önskelistan! så om ni vet någon som ska flytta eller något så får ni gärna höra av er ! :)

Nu har pappa åkt till sin flickvän och jag har huset för mig själv ikväll :) skönt. ska städa mitt rum nu & göra i ordning med alla mina papper, slänga in en tvätt får jag nog också ta och göra. så det är min onsdagskväll :)
Ledig imorgon dock bara in till stan och fixa med en massa :) sen får jag se vad som händer. Köpa hårfärg och bli ännu rödhårigare tror jag också ;) och sola o lite så.

iih snart 5e oktbober då har DH premiär :D som jag längtat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0