"Same ex who was your back up plan, moved on to a better man. Same friends who told you to leave, have all tried to get with me."

Jag har typ haft huvudvärk sen i förra veckan :( det suger verkligen! megajobbigt.. Skönt är det & ha varit ledig de här två dagarna iallafall :) igår gjorde jag typ inget vettigt på hela dagen :P va hos farmor&farfar en runda typ, och jag har världens bästa farfar !! ;)
Sen på kvällen åkte jag in & jag sola och lite sånt, gick även en runda genom hela hbg och in på Utposten & tog en öl, sen vidare till någon annanstans och tog en öl där :) sen donken & sen hem igen! supertrevlig-kväll , pusspådet. vilken jävla storm det har varit idag istället! stod och försökte hänga tvätt ute då -.- inte det lättaste vill jag lova . Men men nu sitter jag & väntar på att pappsi ska komma med burk-cola till mig! det är jag i behov av så kanske min huvudvärk försvinner en stund :) mums!
Ikväll blir det en lång-runda med världens bästa bebis! :)

~ smärtan är oförlåtlig å hämnden är ljuv! ~





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0