bla bla bla

Now I know we said things
Did things
That we didn't mean
And we fall back
Into the same patterns
Same routine

But your temper's just as bad
As mine is
You're the same as me
Maybe our relationship
Isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens
When a tornado meets a volcano


Hej hopp :)

fyfan för idag, gick upp tidigt. Orkade inte äta frukost , tänkte jag bara skulle in snabbt på möte med Emil.. jovisst, blir hungrig redan på bussen till norrehed. Hoppas på att mötet ska vara över snabbt! ja allt klart o jag är redo att gå igen o köpa mig ngt att äta, då stoppar emil mig i sista stund "oh vänta förresten cindy jag har en föreläsning du måste gå på nu direkt, den har nyss börjat" HELVETE ! så fick sitta vrålhungrig i ytterligare 2 timmar och lyssna på en tradig gubbe som babbla & jag fattade INGENTING , hatar att bara sitta rätt upp o ner.. wellwell, kom hem till slut iallafall & fick min efterlängtade "frukost" :) efter det gick jag ner till farfar & har målat där hela eftermiddagen :) aldrig fel med extra pengar. & efter det gick jag proppmätt hem igen , farmor har alltid en massa gott hemma ;D höhö. & nu blir det film "ryktet går"  , sen sova , sen på föreläsning imorgon igen ett tag, sen fortsätta måla om vädret tillåter! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0