vill inte känna det såhär!

8 september redan ;o vart tar dagarna vägen?! kan man ju undra ..
Vaknat 700 gånger inatt utav att ebba hoppat upp o tagit ALL plats o försöker putta ut mig från sängen..schysst!
åkte hem och tvättade lite och sånt i eftermiddes, babblade med Linda lite :) sen drog jag in till stan & solade på tretorn, puh hade glömt hur jobbiga dom solariumen är! svettas sönder -.-  men så är dom svinbra, så ibland kan det vara värt att plåga sig dom 20 minutrarna.. fast dock väldigt SÄLLAN! efter solningen gick jag till bussen & åkte hem till ulrika.. så nu sitter jag här och väntar på att hon ska sluta jobb , så ska vi ut & gå med hundarna :) sen mysa.
riktigt sugen på något men vet inte vad.. ska gå & snoka i deras kyl nu :) hihi.
imorgon blir det möte kl 10 , sen ska jag hem & byta om lite snabbt, sen iväg hem tilll farfar & tjäna lite money money :b , ska måla deras takkupa,veranda,staket m.m.. aldrig fel med extra pengar :) suger & vara fattig. Vill ha ett fast jobb nuu! Kanske blir en runda till Mia också på kvällen :) lite kvalitets-tid :*  hihi
shit vilken meningslös blogg jag har egentligen -.- hahah..

Go'natt.

happy happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0