Gäsp!

Usch satte mig nyss och tänkte plugga, men guuuud vad trött jag är! så tror nog att det blir att jag kryper under täcket istället :o ! varit och jobbat hos farmor idag igen. den lilla tanten kan köra slut på en ;) hahah aw <3 , imorgon ska jag ringa ang ett jobb :) håller tummarna. Annars har jag ett till jag tänkte ringa på :) tänkte ta mig ett tim-jobb nu samtidigt som jag pluggar :) .. så jag hoppas på det bästa. Nää nu ska jag krypa ner....

Godnatt!

Jag älskar dig Ulf Bergdahl. Vi har haft våra upp & ned under åren men alltid hittat tillbaka till varandra. Vi har prövat gå vidare , men faller alltid tillbaka. Den senaste tiden är det bara PERFEKT. helt jävla underbart. You mean the world to me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0