Godmorgon :)

( Eller kanske godmiddag? ) haha.. Nej men har faktiskt inte sovit såhär länge, för min kära pojkvän började skriva sms kl 9 imorse för att jävlas på min sovmorgon! -.- och lättväckt som man är så vaknar man såklart FAST den är på ljudlös. Men har iaf inte rest mig ur sängen ännu , bara för att slänga in en tvätt lite snabbt ;) sen raka vägen ner under täcket igen och kollat tv :) mysfaktor på hög nivå! ska snart gå och käka lite frukost , sen kl 2 in till stan och möta upp uffe, kanske hem till möller en sväng eller något. we'll see. Igår blev det shopping på centersyd åt pappa ;) haha jag och Linda har så kul med att handla kläder till pappa, han har knappt något och säga till om den stackaren xD köpte även hem något till uffe :) hihi. Hittade även ett par fina byxor till honom, men dom får jag köpa när jag fått mitt csn om en vecka ;) haha. Älskar att handla killkläder, det är fan så mycket roligare än att handla till sig själv. Finns så mycket snyggt! ikväll blir det solning när uffe spelar fotboll HAHA ja ni läste rätt xD. Sen hem till mimmi en sväng, glömde min skjorta där för någon helg sen så på tiden den hittar hem igen ;P imorgon är det helg, tror det blir ganska lugnt denna helgen faktiskt. kan va skönt det med. men man vet aldrig, har inget planerat iallafall :) på lördag ska jag iallafall inte göra någonting, bara va hemma. Är hundvakt liksom :) sen nästa vecka är det påske tam tam, planerna var ju att vi skulle dit - jag,uffe,tess,fredrik och några andra jag icke känner. Men får se hur det blir med det hela, för mina pengar kommer in dagen EFTER, så jääävla störigt. och vill egentligen inte röra mina sparpengar.. Men är ju så jävla sugen på det så vafan.. haha! det är ju bestämt sedan länge så.. aja vi får se, Nu ska jag sluta trada här och gå och äta.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0