karma fucks you right back ;)

fucking luder , fatta som du går på mina nerver. Men fan vad göttt det är att veta det , i just looooooove it. är så fucking sne!  Du existerar inte i mitt liv ändåååå slipper jag inte sånt jävla trams ?! shiet ..

i don't have an attitude, i have a personality you can't handle!


Jag behöver inte skriva några namn här, men dom flesta vet vem det är som är så fucking patetisk,
stop kissing my ass hädanefter - försökt vara fucking trevlig mot dig - det är slut med det nu !

well nu har jag avreagerat mig. Fatta så sne jag är av höra sånt skit från allt och alla xD VÄX UPP DIN JÄVLA FITTA.

Nu ska jag cykla och möta mitt lilla hjärta, han ska nanna här inatt. BTW så har jag börjat exprimentera med mitt hår , jsut nu är det inte mycket att hurra för , avfärga det innan , så ni kan ju själva tänka er :p rött - orange - & i botten LJUST - well ska slänga i brun grundfärg i veckan :) i slutet blir det säkert bra xD haha. tar en stund men vafan , är man trött på sitt hår så är man :P , varit ute och glidit MC i eftermiddes, asgöttt. LÄTT att jag hellre ta MC-kort än körkort. hell yeah!

Nej får pysa nu :}

Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0